در پی ارسال دیر هنگام پرونده تبانی ها به کمیته استیناف؛

تیم های راه یافته به پلی آف هنوز سردرگم هستند

در حالی که کمیته انضباطی هفته گذشته آرای تبانی در لیگ دسته یک را صادر کرد اما مسئولان این کمیته پرونده تبانی ها را دیروز به کمیته استیناف ارسال کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کمیته انضباطی هفته گذشته حکم تبانی شهرداری تبریز داد و این تیم به لیگ دسته یک سقوط کرد استقلال صنعتی جای شهرداری را گرفت و پاس همدان هم در پلی آف حریف مس سرچشمه شد تقریباً یک هفته از رای نهایی کمیته انضباطی گذشته اما پرونده تبانی ها دیروز به دست کمیته استیناف رسید.

اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی هم ارسال دیرهنگام پرونده تبانی ها به کمیته استیناف را تائید کرد.

گفتنی است تیم هایی مثل ذوب آهن و مس سرچشمه که حضورشان در پلی آف قطعی شده است نسبت به دیر اعلام شدن حکم تبانی اعتراض دارند و مسئولان ذوب آهن و مس سرچشمه بارها در مصاحبه هایشان اعلام کردند که این اقدام فدراسیون آن ها را از شرایط مسابقه دور کرده است.

شایان ذکر است مسئولان کمیته استیناف دیروز پرونده تبانی ها را دریافت کردند و به طور حتم یک هفته طول می کشد تا آرای پرونده تبانی را صادر کنند بعد از نوبت سازمان لیگ آزادگان می رسد که زمان بازی های پلی آف را مشخص کنند.

به هر حال این پروسه همچنان ادامه دارد زمان نقل و انتقالات 15 تیر ماه به پایان می رسد و همین مسئله به ضرر شانزدهمین تیم لیگ سیزدهم خواهد بود. شاید بازیکنی در بازار نقل و انتقالات نماند تا تیم شانزدهم بتواند برای جذب آن ها اقدام کند./آق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار