جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) تا هشتم خردادماه سال جاری، تمدید شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران خدایار ابراهیمی دبیر  بخش جوان و فعالیت های اجتماعی جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) گفت: این بخش از جشنواره با همکاری وزارت ورزش و جوانان، سازمان بسیج مستضعفین، وزارت کشور و سازمان هلال احمر برگزار می شود.  
وی افزود: جوانان بین سنین ۱۴ تا ۲۹ سال می‌توانند برای ثبت نام در این جشنواره میتوانند به اقشار تخصصی بسیج در پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی شهرستانی بسیج و همچنین پایگاه‌های هلال احمر در سراسر کشور مراجعه کنند.  
دبیر بخش اجتماعی جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) اظهار داشت: این جشنواره در ۱۰ بخش «جوانان برتر جهادگر»، «جوانان برتر امدادگر»، «جوانان برتر در سازمان‌های مردم نهاد»، «جوانان برتر در تشکل‌های دانشجویی»، «جوانان برتر در تشکل‌های دانش‌آموزی»، «جوانان برتر در امور خیریه»، «جوانان برتر در امور مساجد و هیئت‌های مذهبی»، «جوانان برتر در عرصه امر به معروف و نهی از منکر»، «جوانان برتر در عرصه حجاب و عفاف» و «جوانان برتر ایثارگر» برگزار می‌شود.  
 ابراهیمی خاطرنشان کرد: تاکنون هفت هزار نفر در این بخش از جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند که به علت استقبال زیاد مهلت ثبت‌نام در بخش جوان و فعالیت‌های اجتماعی جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) تا هشتم خردادماه سال جاری، تمدید شده است./ف
برچسب ها: هشتم ، خرداد ، مهلت ، ثبت ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار