یک فوق‌تخصص جراحی اطفال بیمارستان محمد کرمانشاهی گفت: این مرکز درمانی تنها مرکز فوق‌تخصصی جراحی اطفال است که تمامی بیماری‌های جراحی اطفال استان کرمانشاه و استان‌های مجاور به آن ارجاع داده می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، امید امان‌الهی گفت: معمولاً بیماری‌های شایع جراحی که به بیمارستان محمد کرمانشاهی ارجاع داده می‌شود شامل انواع مشکلات مادرزادی مربوط به نوزادان، ناهنجاری‌ها و بیماری‌های مادرزادی در ارتباط با دستگاه گوارش، دستگاه تنفسی یا دستگاه ادرار تناسلی است.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، این فوق‌تخصص جراحی اطفال گفت: تعدادی از همکاران متخصص آشنایی کم‌تری نسبت به بیماری‌های جراحی اطفال دارند که بهتر است برای جلوگیری از بروز مشکلاتی که ناشی از عدم آشنایی با این بیماری‌ها است قبل از اقدام به جراحی، بیماران را به این مرکز ارجاع دهند.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، به پدرها و مادرها توصیه کرد که از ماهیت بیماری‌ها و اهمیت آنها اطلاع یابند و برای جراحی کودکان به بیمارستان محمد کرمانشاهی مراجعه کنند تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

به گفته امان‌الهی، بیماری‌هایی مانند انسدادهای مادرزادی، بیماری‌هایی ناشی از ضربه و حوادث و بیماری‌های مربوط به شکم حاد مثل بیماری‌های آپاندیسیتی در این مرکز درمان می‌شود./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.