عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز موفق به کسب عنوان رادیولوژیست برتر کشور و دریافت مدال طلا در بیست و نهمین کنگره بین المللی سالانه رادیولوژی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، دکتر مهرزاد لطفی پس از کسب این برتری در بین رادیولوژیست های كشورگفت: فعالیتهای رادیولوژیست ها در طول سال توسط انجمن رادیولوژی ایران مورد توجه و بررسی قرار می گیرد و افرادی که در زمینه آموزش، کمک به پیشرفت زیر ساختها و ارتقای جایگاه رادیولوژی فعال تر عمل کنند در کنگره سالانه معرفی می شوند.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در استان فارس در زمینه زیر ساختها و همچنین خرید دستگاه های مورد نیاز و به روز شامل سی تی اسکن، سونوگرافی و ام .آر . آی در حیطه رادیولوژی به خوبی عمل شده است.

دکتر لطفی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز جزو اولین دانشگاه های کشور است که سیستم رادیولوژی مراکز آموزشی درمانی تحت پوشش خود را در استان به سیستم بدون فیلم (filmless) تبدیل کرده است.

وی تصریح كرد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تمامی خدمات پیشرفته و به روز رادیولوژی را با تعرفه های کاملا دولتی به بیماران ارایه می کند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.