رئیس اداره جهادکشاورزی شوشتر از آغاز برداشت جو در این شهرستان خبر داد و گفت: برداشت بیش از 4 هزار هکتار از اراضی زیر کشت جو در این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، نادر پوررکنی اظهار کرد:  برداشت جو از سطح 4 هزار و 150 هکتار از اراضی زیر کشت این شهرستان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

وی در این باره افزود: 4 هزار و 150 هکتار از اراضی این شهرستان به زیر کشت جو رفته است و همزمان با به پایان رسیدن برداشت گندم برداشت این محصول از مزارع آغاز شده است.

پوررکنی درباره برداشت جو از سطح اراضی این شهرستان گفت: تاکنون 250 هکتار از مزارع زیر کشت جو این شهرستان برداشت شده است و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده برداشت این محصول سرعت بیشتری بگیرد.

رئیس اداره جهادکشاورزی شوشتر گفت: با شروع فصل برداشت 7 هزار و 140 تن جو از کشاورزان این شهرستان خریداری می‌شود که این میزان شاهد رشد چشم‌گیری است.

پوررکنی در مورد فروش جو خریداری شده از کشاورزان خاطرنشان کرد: جو خریداری شده در اختیار پرورش دهندگان آبزیان قرار گرفته می‌شود.

*برداشت گندم در مراحل پایانی است

رئیس اداره جهادکشاورزی شهرستان شوشتر گفت: در شرایط کنونی برداشت گندم در مراحل پایانی است و به این دلیل گندم‌کاران در حال آماده سازی اراضی زیرکشت خود برای کشت جدید هستند.

پوررکنی خاطرنشان کرد: گندم‌کاران در شرایط کنونی مزارع خود را برای کشت ذرت در شهرستان شوشتر آماده می‌کنند و در روزهای آینده کشت ذرت آغاز خواهد شد./س
برچسب ها: برداشت ، جو ، شوشتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.