پنجمین شهرک صنعتی استان همدان به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان  ؛ مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان همدان گفت:هشت شهرك و ناحيه صنعتي استان همدان در ارديبهشت  92 به بخش خصوصي واگذار شد.
 مهدی جعفری افزود: در راستاي اصل 44 قانون اساسي و قانون واگذاري اداره امور شهرك هاي صنعتي به بخش خصوصي 8 شهرك و ناحيه صنعتي استان همدان شامل شهرك هاي صنعتي بوعلي،ويان،بهاران،رزن،لالجين،ملاير1 و ناحيه صنعتي سهند و سامن با تشكيل شركت خدماتي آماده واگذاري به بخش خصوصي شد.
مهدي جعفري : هدف از اين واگذاري را ترقيب مالكان و صنعتگران مستقر در شهرك ها و نواحي صنعتي جهت اداره نمودن شهرك هاي صنعتي و كاهش امور تصدي گري شركت شهرك هاي صنعتي استا دانست و خاطر نشان كرد : با انجام اين امور صاحبان واحدها توليدي با احساس مسئوليت بيشتر به حفظ و نگهداري محيط پيرامون خود پرداخته كه اين امر از هدر رفت    بودجه ها و منابع كلان دراين خصوص جلوگيري خواهد كرد.
وي با اشاره به تشكيل شركت خدماتي در 8 شهرك و ناحيه صنعتي ياد شده استقبال صاحبان واحدهاي توليدي مستقر در اين شهرك ها از تشكيل شركت خدماتي را موفقيت آميز خواند و تأكيد كرد كه امیدواریم بتوانيم با اين پشتوانه هاي عظيم دو شهرك صنعتي ديگر را هم تا پايان سال جاري به بخش خصوصي واگذار نمائيم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.