يک کارشناس سياست خارجي گفت: علي‌رغم کارشکني‌هاي غرب، ترکيه و برخي کشورهاي مرتجع عربی عليه سوريه، مردم اين کشور به شدت از دولت خود حمايت مي‌کنند.

" محمدحسن قديري‌ابيانه " در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به توافقنامه موشکي میان مسکو و سوريه گفت: سوريه با در اختيار داشتن موشک‌های F300 توان آسيب‌زدن به هواپيماهاي مهاجم را خواهد داشت.

وي به آسيب‌پذيري معارضین تروریست در جنگ‌ زميني اشاره داشت و تصريح کرد: جنگ‌ زميني هزينه‌هاي نظامي غرب را افزايش داده، ضمن اينکه حمله هوايي، امکان گروگان‌گيري توسط معارضین تروریست را کاهش مي‌دهد.

قديري ابيانه با بيان اينکه غرب و رژيم غاصب صهيونيستی حاضر نیستند با ریسک کردن موقعیت خود را به خطر اندازند، اظهار داشت: با توجه به اینکه ارتش سوریه در حال تجهیز نیروهایش است بنابراین حامیان اصلی معارضین تروریست حاضر نیستند با ریسک کردن موقعیت خود در منطقه را تحت تاثیر قرار دهند.

وي به حمايت اکثريت مردم سوريه از بشار اسد اشاره داشت و افزود: علي‌رغم کارشکني‌هاي غرب، ترکيه و برخي کشورهاي مرتجع عربی عليه سوريه، مردم اين کشور به شدت از دولت خود حمايت مي‌کنند و در حال حاضر 75 درصد نظرسنجي‌ها نشان مي‌دهد همچنان بشار اسد از مقبوليت بالايي در ميان مردم کشورش برخوردار است.

این کارشناس سیاست خارجی در پايان با بيان اينکه غرب و رژيم غاصب صهيونيستی براي تثبيت موقعيت خود در منطقه تلاش‌ مي‌کنند، خاطرنشان کرد: ساقط شدن هواپيماهاي صهیونیستی از سوي سوريه تا حدودي آنها را بر سر عقل آورد، اما آنها براي جلوگيري از افول خود از هرگونه اقدام جنایتکارانه‌ای علیه ملت سوریه فروگذار نکردند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: توافقنامه ، موشکی ، مهاجم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار