مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان شمالی از پرداخت ماهیانه حدود 60 میلیارد ریال به بازنشستگان تأمین اجتماعی در قالب تعهدات بلند مدت خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تأمین اجتماعی، محمود تمنانلو در مراسم تقدیر از بازنشستگان و خردمندان تأمین‌اجتماعی شهرستان اسفراین اظهار کرد: پرداخت ماهیانه این مبلغ موجب گردش مالی مناسب در اقتصاد و کمک به توسعه عدالت اجتماعی در استان شده است.

وی تلاش به منظور ارتقاء جایگاه و منزلت بازنشستگان در جامعه و بهبود وضع معیشتی مستمری‌بگیران را جزو اولویت‌های مدیرعامل و مدیران تأمین‌اجتماعی دانست.

تمنانلو افزود: خراسان شمالی دارای 102 هزار و 500 نفر بیمه شده اصلی و تعداد هشت هزار و 950 نفر مستمری‌بگیر است که با احتساب خانواده‌های آنان نزدیک به 345 هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی از خدمات و تعهدات سازمان در استان استفاده می‌کنند.

طی این مراسم که به همت اعضاء هیئت مدیره کانون بازنشستگان تأمین‌اجتماعی شهرستان اسفراین و با همکاری تأمین‌اجتماعی برگزار شد، از جمعی از فرهیختگان جامعه بازنشستگان شهرستان اسفراین و همسران و دختران بازمانده بیمه شده نمونه ولایتمدار فاطمی با اهداء لوح یادبود و هدایا تقدیر به عمل آمد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.