هومن سیدی و بهروز شعیبی که تجربه کارگردانی را در کارنامه کاری خود رقم زده اند این بار هر دو به عنوان بازیگر به شبکه 5 آمده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، "سریال مهرآباد" به کارگردانی فرید سجادی حسینی که پخش آن مدتی است از شبکه 5 آغاز شده است، قصه ی کمدی چند خانواده را به تصویر کشیده که هومن سیدی و بهروز شعیبی که بیشتر هر کدام در کارنامه کاری شان چند فیلم سینمایی را کارگردانی کرده اند این بار در مقام بازیگر جلوی دوربین فرید سجادی حسینی رفته اند.

بهروز شعیبی که سیمرغ بلورین بهترین فیلم را از  سی و یکمین جشنواره فیلم فجر را برای "دهلیز" از آن خود کرد و هومن سیدی پس  از کارگردانی "آفریقا" در جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین را کسب کند.
این دو در سریالی کمدی و نقشی طنز پرداخته شده مهمان شبکه تهران شده اند گرچه بازی علی سرابی که در سریال"سهمی برای دوست" به کارگردانی "مسعود اطیابی" که سال گذشته از شبکه 2 پخش شد و لیندا کیانی که در سریال "پایتخت 2" به کارگردانی سیروس مقدم برای نوروز 92 به ایفای نقش پرداخته بود و مهران احمدی نیز تجربه بازی در همین سریال را داشت نا گفته نماند حضور شقایق دهقان که پیش از این در سریال یاختمتن پزشکان به ایفای نقش پرداخته بود و امروز در این سریال بازی متفاوتی از خود نشان می دهد خالی از لطف نیست./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار