رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر از توزیع شکر به قیمت دولتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر 180 تن شکر در سطح این شوشتر در حال توزیع است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، مسعود رجب‌زاده  اظهار کرد: هم اکنون 180 تن شکر در سطح این شهرستان به قیمت مصوب دولتی در حال توزیع است و مشکلی برای تامین شکر دولتی نداریم.

رجب‌زاده در مورد توزیع شکر در شوشتر افزود: تاکنون 320 تن شکر در سطح شهرستان توزیع شده که هم اکنون 180 تن دیگر در حال توزیع است و همه واحدهای صنفی بزرگ در سطح شهرستان عامل توزیع شکر هستند.


وی درمورد قیمت دولتی شکر توزیع شده خاطرنشان کرد: قیمت مصوب دولتی شکر در حال حاضر هر کیلوگرم یک هزار و 500 تومان اعلام شده که توزیع شکر در این شهرستان با قیمت تعیین شده ادامه دارد.

*شناسایی 4 متخلف احتکار کننده روغن

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر در مورد شناسایی 4 متخلف احتکار روغن گفت: چهار متخلف احتکار روغن در این شهرستان  شناسایی و برخورد جدی با آنها شده است.

رجب زاده ادامه داد: با کسانی که اقدام به احتکار روغن می‌کنند به شدت برخورد می‌شود و در صورت شناسایی پس از تشکیل پرونده به تعزیرات معرفی می‌شوند.

رجب‌زاده با اشاره به اینکه متخلفان شناسایی می‌شوند، تاکید کرد: متخلفان در این عرصه به دلیل بازرسی‌های مستمر از واحدهای صنفی و انبارهای معرفی شده شناسایی شده و با آنها برخورد جدی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی بر بازار شهرستان شوشتر نظارت کافی وجود دارد و نگرانی از ناهماهنگی و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها وجود ندارد./س

برچسب ها: توزیع ، شکر ، شوشتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.