خانه‌ ملتي‌ها بهره‌برداراني را که در احداث شبکه‌هاي اصلي آبياري و زهکشي مشارکت كرده باشند از پرداخت سهم مشارکت معاف كردند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران نمايندگان در نوبت صبح جلسه علني امروز(سه‌شنبه31 ارديبهشت ماه) و در راستاي بررسي بخش هزينه‌اي ماده واحده لايحه بودجه سال جاري،  بند 11 اين ماده واحده را بررسي کردند.

براين اساس به منظور تشويق و جلب سرمايه‌گذاران حقيقي و حقوقي بخش غيردولتي تعاوني‌هاي توليدي و تشکل‌هاي آب بران و شرکت‌هاي سهامي زراعي در امر احداث آب بندان‌ها تسريع در ارسال، تکميل و تجهيز طرح‌هاي شبکه فرعي آب کشي،‌اجراي عمليات آب و خاک کشاورزي و روش‌هاي نويني آبياري و بهينه‌سازي مصرف آب و انرژي، دستگاه‌هاي اجرايي ملي و استاني از محل اعتبارات طرح‌هاي تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي مربوط ذيل برنامه‌هاي 40152 و 40201 اعتبارات مورد نياز احداث و تکميل طرح‌هاي موجود را به ميزان 85 درصد به عنوان سهم دولت به صورت بلاعوض 15 درصد به عنوان سهم بهره‌برداران پرداخت نمايد.

تبصره: مناطق محروم و بهره‌برداراني که در احداث شبکه‌هاي اصلي آبياري از زهکشي مشارکت نموده باشند، از پرداخت سهم مشارکت در احداث شبکه‌هاي فرعي آبياري و زهشکي معافند.

آيين‌نامه اجرايي اين بند به پيشنهاد وزارتخانه‌هاي جهاد کشاورزي و نيرو و معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور به تصويب هيئت‌وزيران رسيده است.
انتهاي پيام/
برچسب ها: شبکه ، بودجه ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار