مشاور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: این کانون به لحاظ رسالت فرهنگی فراگیر و جذب کودکان و نوجوانان نقش موثری در توسعه فرهنگی و تربیتی جامعه دارد.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران یاسوج ،ˈمرتضی حیدری ˈ در جمع کارشناسان و دست اندرکاران فروش محصولات فرهنگی کانون های پرروش فکری استانهای کشور در اردوگاهˈ نور ˈ سی سخت افزود:نقش فعالیت های فرهنگی ،آموزشی این کانون در جذب و تربیت تعداد پرشماری از کودکان و نواجان کشور انکارناپذیر است.
مدیر بازرگانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کشور به لزوم ساماندهی و بهبود عرضه محصولات فرهنگی و تنوع فعالیت های این کانون اشاره کرد و افزود: برگزاری این نشست دو روزه در این راستا پیش بینی شده است.
وی از مدیران ، مسوولان امور بازرگانی و دیگر دست اندرکاران کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استانها خواست تا به بهترین شیوه ی ممکن زمینه ی عرصه محصولات فرهنگی و دسترسی آسان علاقمندان به این محصولات را فراهم سازند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: برگزاری این نشست فرصتی برای هم اندیشی و تبادل اطلاعات در زمینه ی عرضه محصولات فرهنگی این کانون واثربخشی فعالیت های فرهنگی در این بخش است.
سید ˈهانی حسینی ˈافزود: ساماندهی شیوه ی وضعیت عرضه ی محصولات فرهنگی شامل قیمت کتاب ،انیمیشن ،دیگر محصولات سمعی بصری، فیلم و اسباب بازی وتوزیع این اقلام در این نشست مورد بررسی قرار خواهد گرفت./س
برچسب ها: کانون ، پرورشی ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.