فرماندار پردیس گفت: همانند نقش اداره ورزش و جوانان در ساماندهی به وضعیت ورزش در این شهرستان نهادهای دیگر هم مثل بنیاد مسکن می توانند نقش ساماندهی به این منطقه را ایفا کنند و ساخت و ساز را در پردیس به شکلی استاندارد و مطلوب اداره کنند.

بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :ما در شهرستان پردیس برای اینکه کارها و فعالیتهایمان شکل درستی به خود بگیرد و در بخش های مختلف با مشکلات کمتری در آینده مواجه شویم ادارات مختلف را از طریق رایزنی ها با نهادهای مربوطه در شهرستان پردیس مستقر می کنیم.

وی در ادامه مطلب افزود: در حوزه ساخت و ساز شهرستان پردیس در توجه مردم قرار دارد و شرایط مطلوب آب و هوا و نزدیکی آن به تهران باعث شده تا بارگذاری جمعیت در این شهرستان به سرعت انجام شود این موضوع کار ما را قدری سخت کرده است زیرا افراد سودجو هم به این منطقه برای ساخت و ساز غیر مجاز وارد می شوند.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به استقرار بنیاد مسکن در پردیس اضافه کرد: همانند نقش اداره ورزش و جوانان در ساماندهی به وضعیت ورزش در این شهرستان نهادهای دیگر هم مثل بنیاد مسکن می توانند نقش ساماندهی به این منطقه را ایفا کنند و ساخت و ساز را در پردیس به شکلی استاندارد و مطلوب اداره کنند.

بیگدلو در خاتمه اظهار داشت: فعالسازی بنیاد مسکن در شهرستان پردیس باعث می شود که مجوز ساخت و ساز اصولی تر از گذشته به متقاضیان ساخت مسکن و مکان ها تجاری در این شهرستان داده شود و ما به شدت پیگیر استقرار این اداره در شهرستان پردیس هستیم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.