فرماندار شهرستان فیروزکوه با هشدار به کاندیداهای انتخاباتی از تبلیغات زودهنگام، گفت: آحاد مردم حوزه انتخابیه را به عنوان چشمان بینا و گوش های شنوای خود در این راستا به یاری می طلبیم.

ˈابوالقاسم مهریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به فرصت اندک یک ماهه باقی مانده تا ایام انتخابات اظهارکرد: آحاد جامعه، کاندیداها، هواداران و ستادهای تبلیغاتی آنان و مسئولان، تکلیف خاص خود را در این عرصه خطیر بر عهده دارند.

وی گفت: برای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، تکالیف آحاد ملت در این راستا بایستی به خوبی مدیریت شود.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: در برهه کنونی از زمان، مهمترین مساله این است که افراد با تاثیر نپذیرفتن از مبادی غیر رسمی، اخبار انتخاباتی را فقط از مبادی و مراجع موثق دریافت کرده و بپذیرند.

وی افزود: آحاد جامعه شهرستان هوشیار باشند که اگر احیاناً کاندیدایی در هر یک از سه عرصه انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و یا میان دوره ای مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز زمان رسمی مبادرت به تبلیغات کرد، اطلاع سانی کنند.

مهری با بیان اینکه کاندیداها باید در تراز تعریف شده حرکت کنند، خاطرنشان کرد: این مهم حتی شامل نامزدهای ریاست جمهوری هم می شود که ممکن است بنا به دعوت برخی افراد، سفری به شهرستان داشته باشند.

وی از ظرفیت بالای دستگاه های سیاسی، اجتماعی و امنیتی شهرستان در جهت پالایش دقیق و صحیح اینگونه مسائل خبر داد و تاکید کرد: در این زمینه بی نیاز از تعامل، همفکری و هوشمندی آحاد جامعه نیستیم و همگان را به یاری می طلبیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان اذعان داشت: نگهداشت نظام مقدس اسلامی از گزند دشمنان، کاری بس مهم و در عین حال دشوار است و در این راستا، آحاد جامعه تکلیف دارند.

وی هشدار داد: مبادا عرصه انتخابات پیش رو آسیب هایی مشابه جریان فتنه 88 را تجربه کند که در این صورت، ضرر و زیان آن متوجه تمامی افراد جامعه است.

مهری در خاتمه ابراز امیدواری کرد؛ با حضور گسترده و آگاهانه آحاد مردم در این عرصه، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس اسلامی افزوده شود./س



برچسب ها: کاندید ، تبلیغات ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.