قلعه نویی پس از اظهار بی اطلاعی از دوکارته بودن فرزادحاتمی اعلام کرد امشب پیگیر موضوع می شود.

امیر قلعه نویی سرمربی استقلال به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت :  بازی سختی در پیش داریم بازی‌های رفت و برگشت را دو نیمه‌ای می‌دانم ما اکنون یک نیمه بازی را برده‌ایم و نتیجه نسبتا خوبی هم گرفته‌ایم . تیم برای بازی چهارشنبه مقابل الشباب آمادگی لازم را دارد زیرا تلاش ما برای برد در این بازی است .
 
 وی ادامه داد: 4 بازیکن   دفاعی الشباب در دیدار رفت غایب بودند که در این بازی هستند. این تیم در 50 متر رو به جلو خیلی خوب بازی می‌کند، 2 گلی که به ما زد با کمترین موقعیت گلزنی بود. مقابل صبا و پاختاکور هم با همین شیوه گلزنی کرد. می‌خواهیم با حضور هوادارانمان یک بازی خوب انجام دهیم و مقتدرانه صعود کنیم.
 
وی که از دو کارته بودن حاتمی اطلاعی نداشت ، افزود : آن طور که می‌دانم اخطارهای مرحله مقدماتی در این مرحله پاک می‌شود . بنابراین امشب پیگیر می شوم . اگر این موضوع صحت داشته باشد حاتمی در این بازی شرکت نمی کند.

وی با اشاره به دیدار امروزش با وزیر ورزش گفت:  اگر لازم باشد خود وزیر  جزییات مسائل امروز  را بازگو  می‌کند.  وی نگاه ویژه‌ای به استقلال دارد. من از راهنمایی های مفید استفاده می کنم .

قلعه‌نویی افزود: 98 درصد بودجه فوتبال ما را دولت می‌دهد اما فقط استقلال و پرسپولیس در بوق و کرنا می‌شوند. امیدوارم از استقلال حمایت شود. تا این تیم ، سفیر خوبی از آسیا باشد.

سرمربی استقلال در مورد اینکه لیست بازیکنان موردنظرش را به وزیر داده است، گفت: به وزیر که لیست بازیکن نمی‌دهند. لیست را به مدیرعامل باشگاه می‌دهند با وزیر در مورد بودجه و آینده استقلال صحبت کردیم .
 
قلعه‌نویی در مورد اینکه هواداران خواهان ادامه حضور او در استقلال هستند تا این تیم ستاره سوم را در آسیا بگیرد، گفت: استقلال 64 سال است که قدمت دارد . پس بدون من هم ادامه می دهد نگران نیستم شما هم نگران نباشید .

برچسب ها: امیر ، قلعه ، نویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار