رئیس شورای شهر تهران گفت:‌در راستای ورود منسجم به انتخابات شوراها تمام تلاش‌مان را برای وحدت اصولگرایان به کار بسته‌ایم.

"مهدی چمران" رئیس شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره مشخص شدن لیست نهایی ائتلاف فراگیر آبادگران در انتخابات شوراها گفت: هنوز لیست این ائتلاف مشخص نشده است و ما در صدد هستیم تا با گروه‌های دیگر اصولگرا در راستای رسیدن به یک لیست مشترک وارد عمل شویم.
 
وی افزود: امیدواریم بتوانیم با وحدت و یکپارچگی میان گروه‌های اصولگرا بتوانیم در انتخابات شوراها با یک لیست واحد حضور پیدا کنیم.
 
چمران با بیان اینکه محوریت لیستی که در ائتلاف آبادگران فراگیر شکل گرفته است، حول محور افرادی است که در شوراهای شهر دوره دوم و سوم حضور پیدا کرده‌اند، تصریح کرد: افرادی چون عباس شیبانی، حسن بیادی، حبیب کاشانی،‌ دانشجو،‌ رسول خادم و بنده در حال حاضر در لیست این ائتلاف قرار داریم اما هنوز جمع‌بندی‌مان به پایان نرسیده و لیست تکمیل نشده است.  
 
رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار بستیم تا یک لیست واحد را در مجموعه اصولگرایی و با حضور گزینه‌های اصلح ارائه دهیم. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: چمران ، شورای ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار