رییس شورای پژوهش و فناوری منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: استارت ورود دانشگاه آزاد اسلامی به بزرگترین پروژه عظیم نفتی در کشور زده شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، اولین کنسرسیوم صنایع بالا دستی نفت با هدف اجرای پروژه عملیاتی " افزایش تولید و برداشت از مخازن نفتی " با حضور جمعی از مدیران پژوهشگاه صنعت نفت و همچنین روسا و معاونین 10 واحد دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد اهواز برگزار شد.

سروش زرین آبادی رییس شورای پژوهش و فناوری منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه برگزاری اولین کنسرسیوم صنایع بالا دستی نفت گفت: در این کنسرسیوم ، استارت ورود دانشگاه آزاد اسلامی به بزرگترین پروژه عظیم نفتی در کشور زده شد .

 رییس شورای پژوهش و فناوری منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب که برگزاری این کنسرسیوم توانست نقطه شروع ورود دانشگاه آزاد اسلامی به پروژه های عظیم نفتی باشد، گفت : پروژه مطالعاتی و عملیاتی " افزایش تولید و برداشت از مخازن نفت " با حجم مالی بالغ بر دو میلیارد دلار با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت نفت انجام می شود.

وی بکارگیری پتانسیل اساتید گروه های مختلف تحصیلی بویژه در رشته های نفت ، پتروشیمی ، مکانیک ، متالورژی ، زمین شناسی و... از اهداف برگزاری  اولین کنفرسیوم صنایع بالا دستی نفت اعلام کرد و گفت : در این نشست همچنین در خصوص طراحی و تهیه تجهیزات و تکنولوژی ازدیاد برداشت از میادین نفتی با توجه به ذخایر عظیم نفت در استان خوزستان تبادل نظر صورت گرفت.

معاون پژوهش و فناوری واحد اهواز با اشاره به پتانسیل بالای واحد اهواز در جهت ساخت قطعات خاص گفت: این واحد دانشگاهی توانایی طراحی و ساخت قطعات خاص با تکنولوژی بالا در صنایع بالا دستی نفت بویژه در بخش حفاری که در تحریم هستند را دارد.
 
زرین آبادی همچنین از آمادگی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان جهت همکاری با صنایع مختلف کشور در جهت رفع نیازها و مشکلات آنان خبر داد.
برچسب ها: دانشگاه ، نفتی ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار