استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: عوام جامعه بر دانشمندان، استادان و فرهیختگان استوار است.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ پروفسور یلدا استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی تهران در همایش نکوداشت مقام استاد گفت: هسته اصلی فعالیت دانشجویان بر یک پایه استوار است و این را دانشجویان جوان می دانند این که عوام جامعه بر دانشمندان استادان و فرهیختگان استوار است.

 وی افزود: در گذشته استاد کسی بود که می ایستاد ولی صحبت نمی کرد و شاگرد از روی دست او آموزش می دید ولی هم اکنون استاد کسی است که یاد بگیرد و یاد بدهد، بد به حال استادی که معلومات و اطلاعات شاگردش از او بیشتر باشد.

 دکتر محمد عبدالهی دبیر همایش نکوداشت مقام استاد در ادامه عنوان کرد: نسل ما نسلی است که قهرمان ندارد و نیاز به داشتن الگو ضروری است نیاز داریم که صحبت هایی از جنس متفاوت و از جنس اساتیدی که عمر خود را صرف تربیت این نسل کرده اند بشنویم. این اساتید الگوهای خوبی از نظر اخلاقی برای ما هستند.

 لازم به ذکر است: در همایش نکوداشت مقام استاد از دکتر عباس سلطان پور، دکتر ملک منصور اقصی، دکتر حسن افتخار، دکتر محسن شیرازی، دکتر غلامرضا میرسپاسی، دکتر محمود معتمدی، دکتر غلامرضا امین، دکتر محمود دوستی، دکتر فردین عمیدی ودکتر رضا تسلیمی تقدیرشد./ع2
برچسب ها: علوم ، پزشکی ، دانشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار