مدیر عامل شرکت پست گفت: شرکت پست توانست با کمترین هزینه بیش از 5.2 میلیون مرسوله را روزانه و حدود 900 میلیون مرسوله را سالانه جابجا می کند.

کرباسیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  افزود: در دنیای پر رقابت امروزی شرکت با زیر ساخت های کارآمد با بیش از 16 هزار نفر نیروی انسانی ، 17 هزار و 500 نقطه تماس، حدود 3 هزار و 400 خط مبادله پستی و با بهره گیری از آخرین فناوری اطلاعات توانسته است با کمترین هزینه بیش از 5.2 میلیون مرسوله را روزانه و حدود 900 میلیون مرسوله را سالانه جابجا کند.
وی از شبکه پستی به دلیل عظمت ناوگان حمل و نقل که یکی از شاخصه های مهم پست لجستیک است به عنوان تنها شبکه توزیع مویرگی در کشور نام برد و اظهار داشت : شبکه پستی با وجود ناوگان عظیم موتور سیکلت ، ماشین های شهری و کامیون های سنگین هر ماه بیش از 6 میلیون کیلومتر مساحت را برای حمل مرسولات پستی طی می کند.
کرباسیان در ادامه به قابلیت های پست لجستیک و مزایای استفاده از آن اشاره و خاطر نشان کرد: در بازار پر رقابت امروزی، پست لجستیک به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه بهترین روش در ارسال امانات پستی و سالم و مطمئن ترین ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده به شمار می رود./ز
برچسب ها: شبکه ، کرباسیان ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار