حضور تیم ویژن هرمزگان در رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور قطعی شد.

 رییس هیئت فوتبال استان در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس گفت : پس از بررسی های صورت گرفته و با هدف حفظ سهمیه استان در رقابتهای لیگ برتر تصمیم گرفته شد تا این تیم همانند سال گذشته زیر نظر هیئت فوتبال و با نام ویژن هرمزگان در این رقابتها شرکت کند.

عبدالمجید دبیده با اشاره به اینکه کار هیئت فوتبال تیمداری نیست افزود: با وجود رایزنی های زیاد هیچ اسپانسری در استان از این تیم حمایت نکرد.

به گفته وی بدلیل فرصت کوتاه باقی مانده تا شروع فصل جدید رقابتها، این تیم تقریبا با همان کادر فنی و بازیکنان سال گذشته در لیگ شرکت خواهد کرد.

رییس هیئت فوتبال استان هچنین از پرداخت مطالبات فصل گذشته بازیکنیان و کادر فنی تیم ویژن با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان در چند مرحله خبر داد.

دبیده در باره مشکلات زمین ساحلی غدیر بندرعباس هم گفت: فدراسیون 15 مورد ایراد از این زمین گرفته که در حال رفع مشکلات هستیم تا در زمینه میزبانی با مشکلی مواجه نباشیم.

بر اساس برنامه اعلام شده هفته نخست ششمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی جمعه 3 خرداد آغاز می شود که تیم ویژن در یکی از بازیهای گروه جنوب در همدان میهمان تیم پایانه های این شهر است.

رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی با شرکت چهارده تیم در دو گروه هفت تیمی شمال و جنوب برگزار می شود که تیم ویژن هرمزگان در گروه جنوب با تیم های دریانوردان بوشهر ، گلساپوش یزد ،جهان نژادیان آبادان، پایانه های همدان و دو تیم اصفهانی تیران و صنعت مبارکه و کشاورزی همگروه است.

تیم ویژن هرمزگان سال گذشته در گروه جنوب سوم شد و از صعود به جمع چهار تیم برتر بازماند. شهرداری تبریز قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی شد./ب

برچسب ها: تیم ، ویژن ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.