مديركل دفتر توسعه صادرات خدمات سازمان توسعه تجارت از برگزاري همايش بررسي فرصت‌هاي صادرات خدمات فني و مهندسي و سرمايه‌گذاري در كشور اتيوپي طي تابستان 92 خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از «شاتا»، سهراب سليمي با اشاره به اينكه كشور اتيوپي در طول يك دهه گذشته با برخورداري از صلح، آرامش و ثبات نسبي بيشترين رشد اقتصادي در بين كشورهاي آفريقايي فاقد منابع نفتي را تجربه كرده است افزود: فرصت‌هاي متعددي براي فعاليت در بخش‌هاي مختلف زيربنايي اين كشور وجود دارد.
وي هدف اصلي از برگزاري اين همايش را معرفي فضاي تجاري كشور اتيوپي، چشم‌انداز اقتصادي، زمينه‌هاي سرمايه‌گذاري، حوزه‌هاي اولويت‌دار در بخش فني و مهندسي و نيز بررسي تجارب شركت‌هاي فعال در بازار اين كشور عنوان كرد.
مديركل توسعه صادرات خدمات حضور شركت‌هاي صادركننده خدمات فني و مهندسي، انجمن‌ها و تشكل‌هاي بخش خصوصي، سرمايه‌گذاران، بانك‌ها و موسسات مالي در اين همايش را فرصتي ارزشمند براي تبادل اطلاعات و تجربيات دانست و از همه شركت‌هاي صادركننده خدمات فني و مهندسي كه به دنبال توسعه بازارهاي هدف خود هستند، خواست تا از فرصت بوجود آمده در اين همايش براي آشنايي با ظرفيت‌هاي اين بازار بهره‌ لازم را ببرند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار