شرایط اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان با روزهای ابتدایی اش تفاوت زیادی پیدا کرده است حالا همه بوکسوران المپیکی در آن حضور دارند .

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی که در روزهای ابتدایی آغاز اردوی تیم ملی بوکس، غیبت و عدم دعوت عده ای بحث داغ تیم  ملی بوکس بود اما امروز یکی از کامل ترین تیم های بوکس را شاهدیم.

 فدراسیون بوکس کشورمان از مدت ها پیش با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کنند و برگزاری مسابقات لیگ را هم به دلیل همین مسائل مالی از دست داد.

 لیگ در واقع ویترین هر فدراسیونی است اما فدراسیون بوکس بدون برگزاری  لیگ به هر استان سهمیه ای برای شرکت در مسابقات انتخابی داد.

 بوکسورهای منتخب هر استان توسط هیئت ها مشخص و راهی مسابقات انتخابی تیم ملی شدند.

مسئولان در این دوره از مسابقات با اظهار نظرات مختلفی مدعی شده بودند که هر فردي در رقابت های انتخابی شرکت نکند به تیم ملی دعوت نمی شود با این همه بودند مشت زنانی که در مسابقات شرکت نکردند و مسئولان در ابتدا از شرکت ندادن آن ها در اردو حرف می زدند  اما در ادامه از موضوع خود عقب رفتند و حالا هم مظاهری و هم قاسمی پور به اردو دعوت شده اند.

 مسابقات درون اردویی نیز عصر امروز در مجموعه ورزشی  انقلاب آغاز می شود این در حالی است که اردوی تیم ملی امروز  همه بوکسوران المپیکی را در اختیار دارد خبری از حاشیه ها نیست حالا انگار هم کادر فنی و هم مشت زنان و هم خود فدراسیون بوکس به زمان کمی که در اختیار دارند پی برده اند.

 این بوکسوران المپیکی با کوله باری از تجربه حالا در خدمت تیم ملی  هستند.

 به خصوص احسان روز بهانی لژیونر کشورمان که تجربه بسیار خوبی از یکی از حرفه ای ترین میادین رقابتی بوکس جهان دارد.

این، تیم ملی بوکس ما است، تیمی با سرمربی گری غلامرضا کریمی که کمتر از دو ماه دیگر رقابت های قهرمانی بوکس بزرگسالان  آسیا را در پیش  دارد، تیمی که کامل است و  استعداد هایی که حالا فرصتی برای شکوفا شدن دارند./آق
برچسب ها: شرایط ، اردوی ، همه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار