رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 4 گفت: به منظور رفاه و ایمنی شهروندان پل های عابر پیاده مکانیزه سطح منطقه بازسازی و مرمت می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران میر ذبیح اله حسینی رئیس اداره زیباسازی منطقه با اعلام این خبر افزود: به منظور رفاه و ایمنی شهروندان و زیباسازی محیط شهری، طرح فوریتی بهسازی و رفع مشکلات پل های مکانیزه عابر پیاده سطح منطقه در دستور کار این اداره قرار گرفت .
 
وی افزود: در این اقدام پوشش بیرونی 30 پل عابر پیاده که از جنس پلی کربنات می باشد بازسازی و مرمت شد.
 
حسینی با اشاره به رفع مشکلات یکی از پرترددترین پل مکانیزه عابر پیاده منطقه گفت: رفع معایب و نقایص آسانسور پل عابر پیاده منطقه در بزرگراه رسالت تقاطع خیابان استاد حسن بنا(مجیدیه) در برنامه این اداره قرار گرفته است تا شهروندان بتوانند به راحتی از عرض بزرگراه تردد نمایند.
 
حسینی خاطر نشان کرد: رفع معایب آسانسور و روشنایی سایر پل های مکانیزه موجود در سطح منطقه نیز  با توجه به اهمیت و کارایی آن ها برای سالخوردگان و کودکان در دست اقدام قرار گرفت .
 
رئیس اداره زیباسازی منطقه 4 افزود: کلیه پلهای مکانیزه موجود در سطح منطقه دارای روشنایی هستند و نور پردازی و رنگ آمیزی شده اند و شستشو و رنگ آمیزی  آنها در دستور کار قرار گرفتند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار