فرماندار شهرستان خلخال گفت: با بازگشایی مسیر کلور - درام، فاصله خلخال تا منجیل به 160 کیلومتر رسیده و از نظر زمانی شهرستان خلخال سه ساعت به مرکز کشور نزدیک‌تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ هوشنگ محمدی امروز در بازدید از جاده کلور -درام افزود: جاده کلور - درام در چهار قطعه تعریف شده که قطعه اول به طول پنج کیلومتر از سه راهی جعفرآباد به سمت درام آغاز شده و عملیات احداث این قطعه با 25 درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد.

محمدی گفت: قطعه دوم که در منطقه باغات تیل شاهرود به طول 8 کیلومتر عملیاتی می‌شود با پیشرفت 80 درصد در دست اجراست.

فرماندار خلخال افزود: قطعه سه جاده کلور - درام در منطقه شاهرود خلخال در یک منطقه واقعاً صعب‌العبور بوده و در کنار رودخانه واقع شده است که کار در این منطقه بسیار سخت می‌باشد و نیاز است تا زمان بیشتر و نیروی مضاعفی برای عملیات در این منطقه صرف شود.

محمدی یادآور شد: قطعه چهار این محور به طول 6 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 65 درصد به صورت عملیات خاکی و ساخت دو پل خاص توسط پیمانکار ذیربط در حال اجراست.

وی با بیان اینکه سخت‌ترین مرحله از احداث جاده کلور – درام قطعه سه است، تصریح کرد: احداث این جاده از سوی اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال به صورت امانی و پیمانی در حال انجام است که با بازگشایی این مسیر فاصله خلخال تا منجیل به 160 کیلومتر رسیده و از نظر زمانی شهرستان خلخال سه ساعت به مرکز کشور نزدیک‌تر می‌شود.

فرماندار شهرستان خلخال در ادامه گفت: شهرستان خلخال با تکمیل راه‌ها از هر لحاظ توسعه یافته و علاوه بر رونق اقتصادی منطقه موجب حضور گردشگران و سرمایه‌گذاران در شهرستان خلخال خواهد شد/س 

برچسب ها: خلخال ، بازگشایی ، مسیر ، کلور ، درام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.