کارشناس ارشد خدمات شهري شهرداری گفت: فکر نمی کنم که به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری تأیید شوم چرا که افرادی شایسته تر و با صلاحیت تر از من نیز حضور دارند و من به نفع یکی از کاندیداها کنار می کشم.

علی عزیزی" عضو هیئت مدیره تعاونی مسکن و کارشناس ارشد خدمات شهري شهرداری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در خصوص دلیل حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: به منظور حضور در عرصه رقابت آمدم تا از این طریق به عنوان مشاور رئیس جمهور ایده‌های خود را عملی کنم .

وی ادامه داد: فکر نمی کنم که به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری تأیید شوم چرا که افرادی شایسته تر و با صلاحیت تر از من نیز حضور دارند و من به نفع یکی از کاندیدا کنار می کشم.

عزیزی افزود: در مسایل داخلی با توجه به مردمی بودن نظام  مشکل سیاسی نداریم ولي در حوزه  اقتصادی مشکلاتي است که با مديريت درست قابل حل است.

وی تصریح کرد: اگر در مدیریت مسئله شایسته سالاری و در گزینش  وزرا و مدیریت کلان افراد پخته تر و علمی تر و شایسته تر استفاده کنیم روند توسعه با سرعت زيادي پيش مي‌رود.

عزیزی با اشاره به تلاش بسیار در خصوص هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: مسئله یارانه ها طرح خوبی بود که متأسفانه خوب اجرا نشد و بازتاب خوبی هم نداشت. در دولت قبلی به مسئله اقتصاد توجه نمی شد با تشکیل اتاق فکری تصمیم گیری را در اختیار نخبگان قرار دهیم یعنی علم را در سیاست وارد کنیم.

وی در خصوص اجرای فاز دوم هدفمند کردن یارانه ها اظهار داشت: دولت به دنبال این بود که یارانه ها را به صورت نقدی پرداخت کند اما یارانه ها مختص به حوزه تولید هنوز پرداخت نشده به همین دلیل مرحله دوم به خوبی از انجام نگرفت.

عزیزی ادامه داد: دولت و مجلس باید به کمک یکدیگر نقایص را برطرف کنند و با حل کردن مشکلات به اهداف یارانه برسند.

وی در ادامه در خصوص ارزیابی حوزه مدیریت "قالیباف" افزود:"قالیباف" با وجود ضعف هایی در اجرا کارنامه موفقی داشته است و اگر بخواهیم عملکرد 8 ساله او را امتیاز دهیم 80 درصد کارنامه موفقی داشته است.


عزیزی تصریح کرد: قاليباف مدیر موفقی در حوزه حمل و نقل، توسعه خطوط مترو و تاکسیرانی و اتوبوس رانی است، همچنین با زیباسازی شهری و مسایل عمرانی همچون ساخت و ساز تونل های متعدد بازخورد خوبی از سوی مردم دریافت کرد.

وی درباره تعدد کاندیداها گفت:  اگر تعریف روشن و اساسی از احزاب داشته باشيم در انتخابات این همه تعدد کاندیدا نداشتیم و شاهد شلوغی و غوغاسالاری در انتخابات نبودیم.

عزیزی با اشاره به طرح های خود و مطرح کردن پیشنهاد به رئیس جمهور آینده اظهار داشت: رئیس جمهور آینده امیدوارم دغدغه خود را به مسایل اقتصادی و فرهنگی اختصاص دهد چرا که افزایش سن ازدواج و مسئله اعتیاد معضل مهمی در جامعه ما به شمار می آید.

وی تصریح کرد: کاندیدای ریاست جمهوری طرح مدونی را برای آسیب های اجتماعی داشته باشد با اینکه عملی کردن طرح ها مشکلات بسیاری دارد اما برای از بین بردن مشکلات الزامی است.

عزیزی خاطر نشان کرد: جذب توریست و صادرات مسئله مهم دیگر برای کشور ما است و همانند سایر کشورها باید صادرات گل و زعفران را افزایش دهیم؛همچنین با کاشت درخت سالیانه به اندازه جمعیت کشورمان به سمت احیا کردن جنگل ها برویم.

وی در پایان گفت: توریست و گردشگر موضوع دیگری است که با توجه به مکان های تاریخی و باستانی گردشگران بسیاری را به ایران مي‌کشاند که هم باعث افزايش درآمد و انتقال دستاوردهاي فرهنگي کشورمان را به توريست‌ها مي‌شود.

انتهاي پيام /
برچسب ها: کاندیدا ، ریاست ، جمهوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار