موافقت "ديويد کامرون" نخست وزير انگليس با قانوني شدن ازدواج همجنس بازان عليرغم مخالفت اکثريت اعضاي پارلمان آن کشور با تصويب اين قانون، موجب بروز اختلافات در جناح راست سياسي اين کشور شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از صداي روسيه، در پي ارايه درخواست طرح قانوني شدن ازدواج همجنس بازان در انگليس در از سوي "ديويد کامرون" آن کشور پارلمان انگلستان قصد دارد تا اين طرح را مورد ارزيابي مجدد قرار دهد. عليرغم موافقت کامرون و اعضاي حزبش در حزب ليبرال، اکثريت اعضاي حزب محافظه کار که در دولت ائتلافي آن کشور حضور دارند با طرح وي ابراز مخالفت کرده اند.

"ديويد کامرون" از افزايش فساد اخلاقي ناشي از روابط همجنس بازان در آن کشور حمايت کرده و مدعي شده که کمک هاي اجتماعي و رفاهي بيشتري مي بايستي در اختيار زوج هاي همجنس باز قرار گيرد (!) در مقابل نيز حزب کارگر انگليس نيز از نقطه نظر اقتصادي با اين طرح مخالفت کرده و اظهار داشته که باعث خواهد شد تا هزينه اي 4 ميليارد دلاري بر روي دست دولت انگليس بگذارد. 

اکثريت راي دهندگان به اين قانون مخالف آن هستند و معتقدند که تصويب قانون مذکور موجب تضعيف نهاد خانواده در انگليس خواهد شد.  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار