جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: تحقق حماسه سیاسی و حضور بانشاط در انتخابات، بیانگر نشاط سیاسی مردم ایران است.

سرهنگ حسین سلطانی، در مجمع استانی شورای عالی قشر فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، با اشاره به شعار مقام معظم رهبری در سال جاری گفت: دشمنان به دنبال القای دوگانگی و اختلاف مسئولان نظام هستند و برای تحقق این هدف، چند حاکمیتی و بداخلاقی سیاسی را ترویج می کنند.
وی افزود: در بخش دیگری از این توطئه، طرح انتخابات آزاد در کشور عنوان شد که به عنوان کلید واژه فتنه از خارج از کشور هدایت شد.
سرهنگ سلطانی، با اشاره به مقبولیت و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: هر چه مردم پرشکوه و با بصیرت پای صندوق های رای جاضر شوند و پای نظام بایستند، ملت های آزاده دیگر سراسر دنیا نیز از این حضور درس می گیرند.
جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور، با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان و القای اختلاف مسئولان با یکدیگر است تصریح کرد: ایجاد تحریم یکی از راه های ایجاد این تفرقه است.
وی اظهار داشت: تحریم های حاکم بر جامعه از نوع تحریم انتحاری است و دشمن نیز با اعمال این تحریم ها نظیر تحریم خرید نفت ایران و تشویق کشورهای دیگر برای تولید نفت و جایگزینی ایران، قصد داشتند نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند.
سرهنگ سلطانی گفت: پیش بینی های دشمن برای انتخابات سال جاری در مذاکرات هسته ای ایران با 5+1 به نومیدی و یاس تبدیل و جمهوری اسلامی پیروز میدان شد.
جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور، برای شرکت در نخستین مجمع استانی شورای عالی قشر فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرد.
این مجمع با حضور 300 نفر از فرماندهان پایگاه ها، شورای کانون ها و سرگروه های حلقه های صالحین سازمان بسیج فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شد./س
برچسب ها: حماسه ، سیاسی ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.