نتایج حاصل در 2 تورنمنت تدارکاتی اسپانیا و تونس باعث شد، کادر فنی تیم ملی دست به تغییراتی در ترکیب تیم ملی بزند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی تکواندو  کشورمان برای حضوری هر چه بهتر در پیکارهای جهانی مکزیک، راهی تورنمنت کلاس A اروپا در اسپانیا شد که در این تورنمنت نتایج تیم ملی در وزن چهارم چندان مورد رضایت کادر فنی قرار نگرفت.

حذف زود هنگام عباس شیخی و باخت بهنام اسبقی جوان باعث شد تا بار دیگر زمزمه استفاده از علیرضا نصر آزادانی در وزن چهارم شنیده شود.

با کنار رفتن یوسف کرمی کاپیتان تیم ملی تکواندو، نصر آزادانی دومین بازیکن بزرگ و کارنامه دار تیم ملی محسوب  می شود که در آستانه جدایی از تیم اعزامی به مسابقات جهانی قرار گرفته است.

نصر که پیش از این اعلام کرده بود در وزن چهارم مبارزه نمی کند در پیکارهای تکواندو قهرمانی آسیا در سال گذشته موفق به کسب مدال طلای وزن چهارم شده بود.
او مشکلات زیادی برای کاهش وزن در آن رقابت ها پیدا کرد اما احتمال حضور در بازی های المپیک لندن موجب شد تا وی ریسک حضور در این وزن را بپذیرد.

اما حالا شرایط به گونه ای است که حتی خانواده نصر آزادانی نیز با تغییر وزن وی برای رقابت های جهانی مخالف هستند و با این وجود اگر نصر به درخواست کادر فنی تیم ملی پاسخ منفی دهد، احتمال حذف وی از پیکارهای جهانی مکزیک بیشتر خواهد شد.

با غیبت یوسف کرمی، محمد باقری معتمد و به احتمال زیاد علیرضا نصر آزادانی در تیم ملی برای پیکارهای جهانی، تیم ملی جوان تکواندو جوان تر نیز می شود./آق
برچسب ها: جهانی ، نصر ، وزن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار