با تصويب نمايندگان خزانه داري کل کشور مکلف شد عوارض سهم شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور را به صورت صددرصد تخصيص يافته ماهانه پرداخت نمايد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران نمايندگان در نوبت صبح جلسه علني امروز (دوشنبه30  ارديبهشت‌ماه) و در راستاي بررسي بخش هزينه‌اي ماده واحده لايحه بودجه سال جاري جز 3 بند 3 اين ماده واحده را تصويب کردند.

براين اساس خزانه داري کل کشور در اجراي قانون هدفمند کردن يارانه‌ها مواد 16 و 38 قانون ماليات بر ارزش افزوده مصوب 17/2/1378 و جز 1-3 اين بند سهم وزارت نفت از طريق شرکت دولتي تابعه ذيربط ) مکلف است سهم طرف‌هاي ذيربط را تا پايان ماه بعد از محل مبالغ دريافتي به نسبت ماهانه پرداخت کند و گزارش عملکرد اين جز را در مقاطع سه ماهه به کميسيون‌هاي اقتصادي،انرژي و برنامه بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي، معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي ديوان مجاسبات رئيس‌جمهور ارسال نمايد.

تبصره 1- خزانه داري کل کشور و سازمان امور مالياتي و وزارت کشور موظف است در راستاي اجراي مواد 38 و 39 قانون ماليات بر ارزش افزوده عوارض دريافتي از محل فروش فرآورده‌هاي نفتي را به قيمت سال 1392 محاسبه و توزيع نمايد.

تبصره 2-خزانه داري کل کشور مکلف است عوارض سهم شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور را براساس تکليف قانون ماليات بر ارزش افزوده به صورت صددرصد تخصيص يافته و ماهانه پرداخت نمايد. اجراي اين بند در اصول تصرف غيرقانوني در اموال دولتي است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: خزانه ، نماینده ، سهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار