رئیس اداره جهاد کشاورزی هفتکل از پیش‌بینی خرید 17 هزار تن گندم از کشاورزان این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ حمیدرضا رشیدی اظهار کرد: سطح زیر کشت گندم در هفتکل بیش از 31 هزار هکتار است و خرید 17 هزار تن محصول گندم در این شهرستان محقق می‌شود.

رئیس اداره جهاد کشاورزی هفتکل درباره سطح زیر کشت گندم این شهرستان گفت: 31 هزار و 452 هکتار از اراضی این شهرستان به زیر کشت گندم رفته است که این میزان گندم‌های آب و دیم را در بر می‌گیرد.

رشیدی درباره عملکرد محصول گندم خاطرنشان کرد: عملکرد  محصول گندم  این شهرستان تاکنون هزار و 500 تن بوده است.

وی در مورد ادامه برداشت گندم در هفتکل اضافه کرد: گندم‌کاران این شهرستان در حال برداشت محصول گندم مزارع خود هستند و برداشت گندم در هفتکل تا هفته آینده ادامه دارد.

رشیدی درباره خرید گندم از کشاورزان خاطرنشان کرد: تاکنون 15 هزار تن گندم از کشاورزان این منطقه خریداری و تحویل سیلو شده است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی هفتکل درباره افزایش خرید گندم تا پایان برداشت ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان برداشت گندم در این شهرستان مقدار گندم خریداری شده افزایش یافته و به 17 هزار تن برسد.

وی اظهار کرد: سال گذشته به دلیل خشکسالی خرید گندم در این شهرستان انجام نشده و مقدار گندم تولیدی برای موارد مصرفی کشاورز در تهیه بذر و آرد استفاده شده است.

رشیدی تصریح کرد: امسال به دلیل بارندگی‌های نسبتاً خوب، کارهای ترویجی با توصیه کارشناسان و همکاری ناظران رکورد بی‌سابقه خرید گندم نسبت به سال‌های گذشته در این شهرستان زده شده است./س
برچسب ها: خرید ، گندم ، هفتگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.