معاون عملیات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از کسب رتبه نخست دومین همایش تولید پایدار گاز توسط این شرکت خبرداد.


محمد فرزانه مقدم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اعلام این خبر افزود: 513 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که از این تعداد 88 مقاله مربوط به پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس بوده است.

وی اظهارداشت: فرآیند ارزیابی مقالات توسط 148 نفر از متخصصان صنعت گاز کشور و توسط 24 تیم در کمیته های تخصصی صورت گرفت که در نهایت 48 مقاله برای ارائه شفاهی برگزیده شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: از تعداد 48 مقاله راه یافته به مرحله نهایی 9 مقاله مربوط به پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد(خانگیران) بوده است که چهار مقاله حائز رتبه نخست شدند.

فرزانه مقدم ادامه داد: این همایش در هفت محور فرآیند، برق، ابزاردقیق، مکانیک و ماشینری، بازرسی فنی، ایمنی بهداشت و محیط زیست(HSE) و منابع انسانی به بررسی مقالات پرداخت.

این مقام مسئول بیان داشت: پالایشگاه خانگیران در چهار محور فرآیند، برق، ابزاردقیق و بازرسی فنی موفق به کسب رتبه نخست گردید.

وی همچنین به عناوین این مقالات اشاره کرد و افزود: بررسی تاثیر افزایش دمای کوره واکنش بر عملکرد کاتالیست های واحدهای بازیافت گوگرد و پیامدهای ناشی از آن(فرآیند)، استفاده از روش های نوین تعمیرات پیشگیرانه (آنالیز جریان) در راستای تولید پایدار (برق)، چگونگی ورود به قطعات حساس( طراحی و ساخت کارت های سیستم تحریک ژنراتورهای گازی و بخاری پالایشگاه خانگیران(ابزاردقیق) و بررسی علت شکست خط بخار ریبویلر واحد تصفیه گاز شماره چهار پالایشگاه خانگیران (بازرسی فنی) عناوین مقالات برگزیده پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد بوده است.

فرزانه مقدم تاکید کرد: این مقالات در بخش فرآیند توسط آقایان آشگران،امیری، فیضی، فیروز بخت و لعلی، بخش برق توسط آقایان محمدی، کرفی، رادپیشه، بخش ابزاردقیق توسط آقایان رادپیشه، کرفی و تشکری، بخش بازرسی فنی توسط آقای صفی ارائه شد که در نهایت موفق به کسب رتبه نخست شدند. 

گفتنی است: در حال حاضر این پالایشگاه شش استان حوزه شمال و شرق کشور شامل خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان، مازندران و بخشی از استان سمنان را تحت پوشش گاز رسانی دارد. /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.