رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوي گفت: فرایند الکترونیکی شدن کارت های بازرگانی، کمکی موثر به صادرکنندگان و بازرگانان خواهد بود.

ناصر فخر موحدی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از خلا هایی که همیشه وجود داشت، ارتباط بازرگانان با دستگاه های ذیربط اجرایی بود و همچنین اطلاعاتی که می توانستند در رابطه با جامعه هدف خود بدست آورند.

وی با ذکر مثالی دراین رابطه، افزود: در بعضی مواقع سوء استفاده هایی از کارت های بازرگانی انجام می شد که قابل رصد نبود و صاحب کارت نیز از آن اطلاعی نداشت.

فخر موحدی ادامه داد: اما با سیاست گذاری جدیدی که انجام شده است، هدف گذاری صادراتی مشخص می شود و کسی که راندمان کاری بالاتری داشته باشد مسلما از امتیازاتی برخوردار شده و به عنوان تاجری حائز اهمیت به وی توجه بیشتری خواهد شد.

وی تصریح کرد: جامعه هدف بازرگانی ما گاهی به خاطر عدم حمایت به موقع آسیب پذیر می شود، به عنوان مثال بازرگانی هست که کالایی را با نرخ ارزی وارد می کند و بعدها به خاطر تغییر نرخ ارز متحمل فشارهای زیادی می شود و تا زمانی که ما متوجه شویم زمان زیادی می گذرد.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان اذعان کرد: ممکن است در ابتدا ذهنیت دیگری در مورد فرایند الکترونیکی شدن کارت ها وجود داشته باشد اما در نهایت این به نفع خواهد بود و به سهولت و صرفه جویی در زمان می انجامد./س

برچسب ها: صدور ، کارت ، هوشمند ، بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.