مدیر عامل شرکت سها جیسا وابسته به سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از افزایش تولیدات دارویی، عصاره های گیاهی و پمادها بالغ بر 800 هزار مورد تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فراز امامی، با اعلام این خبر گفت: شرکت سها جیسا با هدف پاسخگویی به نیاز کشور به انواع عصاره گیاهان دارویی و افزایش ارزش افزوده منابع طبیعی و تلاش برای ارتقا سلامت جامعه وابسته به سازمان تدارکات پزشکی در سال 1382 در تنکابن مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به این که هم اکنون این شرکت، بزرگ ترین تولید کننده عصاره های دارویی گیاهی در منطقه است تصریح کرد: این شرکت مجهز به خطوط کاملاً مکانیزه، با رعایت استانداردهای کنترل کیفیت در تمامی مراحل تولید، تاسیسات فضای فیزیکی و اعمال کنترل های کمی و کیفی دقیق و وجود بخش پایلوت موجب گشته تا شرکت سها جیسا از جایگاه ویژه ای در کشور و منطقه برخوردار شود.

امامی با تاکید بر این که محصولات این شرکت به طور غیر مستقیم در اختیار مردم قرار گرفته و تنها در خانواده ی جمعیت هلال احمر شناخته شده است افزود: تمدید گواهی نامه ی تخصصی آی، ای ، او برای نهمین بار متوالی برای تمامی محصولات این شرکت و اخذ نشان ها برای محصولات جدید شامل انواع دم نوش های گیاهی، پمادها و قرص های در شرف تولید باعث گردیده در سال جدید قدرتمندانه محصولات سها را در بازارهای داخلی و خارجی به طور مستقیم و بدون واسطه ارائه دهیم.

وی همچنین اظهار داشت: تا پایان سال جاری برای نخستین بار پمادهای کالندولا هایپریکوم و کامومیل و همچنین تولید 10 نوع قرص و دم نوش های گیاهی با طعم های آویشن، چای سبز، چای ترش، هل و ... به صورت انبوه در سطح کشور و صادرات تولید خواهد شد.

امامی با اشاره به این که تغییر و تحولات درمانی نشان از مصرف روز افزون بیماران از داروهای گیاهی دارد، و این امر ما را به تولید انبوه
واداشته، عنوان کرد: صادرات محصولات این شرکت با دریافت تایید جهانی از لحاظ کیفیت و دریافت مجوز در این خصوص بالغ بر 800 هزار پماد و دارو تولید خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت سها جیسا با حضور در نمایشگاه های مختلف به خصوص دانمارک و ایتالیا در صدد ارائه و ارسال محصولات به منظور بومی ساختن مصرف داروهای گیاهی، توسعه ی محصولات در حوزه ی صادرات و افزایش آن در داخل داروخانه های سراسر کشور را مد نظر برنامه های آینده ی خود قرار دادیم./ز

برچسب ها: تولید ، دارو ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار