فرماندار دیلم گفت: در انتخابات ریاست جمهور و شوراهای اسلامی 55 صندوق در 37 شعبه ثبت نام و اخذ رای در دیلم ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، اسماعیل کاظمی صبح امروز در نشست با هیات‌های نظارت و اجرایی دیلم افزود: در انتخابات 24 خرداد در این شهرستان 16شعبه روستایی، 17 شعبه شهری و 4 شعبه سیار ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای موجب ناامیدی دشمن می‌شود، افزود: فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات ضمن اینکه موجب خوشحالی دوستان نظام می‌شود مایه یاس و ناامیدی دشمنان نیز می‌شود.

فرماندار دیلم با اشاره به مراحل برگزاری انتخابات در این شهرستان افزود: انتخابات در دیلم همزمان با سراسر کشور از 21 فروردین کلید خورد و فرایند انتخابات بر اساس روز شمار به پیش می‌رود.

کاظمی فراهم کردن تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری برای برپایی انتخاباتی با شکوه را مورد اشاره قرارداد و بیان کرد: در دیلم 171 نفر نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده‌اند که 37 درصد آنها در شهر دیلم، 12 درصد در شهر امام حسن و 51 درصد در روستاها برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده‌اند که مراحل بررسی صلاحیت آنان طبق برنامه ستاد انتخابات به پیش می‌رود.

وی از فعالیت شش کمیته برای برپایی انتخاباتی سالم و پرشور خبر داد و گفت: در این کمیته‌ها ضمن برپایی جلسات مشترک با هیات‌های شهرستان گناوه و برگزاری دورهای آموزشی در جهت تامین سخت افزارها و نرم افزارها برای سرویس دهی مناسب به انتخابات اقدام شده است.

فرماندار دیلم با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید کرد: اوج نقطه حماسه سیاسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی است که مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های اخذ رای این حماسه با شکوه را خلق خواهند کرد./ج1

برچسب ها: بوشهر ، رای ، شعببه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.