شنیده ها حاکی از این است که تابلو پژوهشگاه فضای مجازی روز گذشته بین مسئولان وزارت ارتباطات و مرکز ملی فضای مجازی چندین بار دست به دست چرخید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مرکز ملی فضای مجازی تقریباً بیش از یک سال قبل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جدا شده بود حالا پس از گذشت یک سال حاشیه های عجیبی را به همراه داشته است.

بنابر این گزارش، شورای عالی اداری مصوبه قبلی خود را مبنی بر خارج کردن پژوهشگاه ICT از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  و همچنین تغییر ساختار  آن پژوهشگاه فضای مجازی که وابسته به مرکز ملی فضای مجازی است را تغییر داد که همین مساله باعث بروز تنش هایی شد.

این گزارش حاکی ست، بر طبق مصوبه ای که در تاریخ 25 اردیبهشت به پیشنهاد مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، رئیس جمهور و با امضای غلام حسین الهام معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی اداری رسید مصوب شد موسسه تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تغییر نام به عنوان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت زیرمجموعه ای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به فعالیت خود ادامه دهد.

با استناد به این مصوبه صبح امروز مدیران محترم وزارت ارتباطات از جمله مدیر کل اداره حراست وزارت خانه، معاون پشتیبانی وزارت ارتباطات ، مدیر کل دفتر حقوقی، مدیر کل امور اداری و نیز مدیر کل حوزه وزارتی این وزارتخانه با حضور در پژوهشگاه فضای مجازی این مرکز را از مرکز ملی فضای مجازی پس گرفته و تابلو مرکز ملی فضای مجازی را پایین آورده و تابلو پژوهشگاه ICT را نصب کردند.

این گزارش می افزاید شنیده ها حاکی از این است که مسئولین این پژوهشگاه برای حل مشکل به مقامات قضایی متوسل شدند که بر اساس این گزارش دادسرای تهران به پلیس امنیت دستور تخلیه نیروهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از پژوهشگاه فضای مجازی را صادر کرد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار