نفرات برتر سومین جشنواره ملی باران با موضوع نماز و نیایش روز یکشنبه در آیینی و با حضور جمعی از مسوولان استانی و کشوری و تعدادی از دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج ، در این آیین اختتامیه این جشنواره و براساس رای هیات داوران در بخش پژوهشی، سید علیرضا گلشنی از دانشگاه شیراز، مجید بیشه ای از دانشگاه علامه طباطبایی تهران و ابراهیم کنعانی از دانشگاه سمنان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش فیلم کوتاه هنری، رضا جمالی از دانشکده خبر اردبیل مقام اول و سوم و آذر مهرابی از دانشگاه سوره تهران مقام دوم این بخش را به خود اختصاص دادند.
همچنین براساس رای هیات داوران در بخش عکس هنری، حامد نیرومند قوچانی از دانشگاه آزاد واحد تهران، زهره بابایی از دانشگاه هنر تهران و امیر غفار بیگی از دانشگاه ولی عصر رفسنجان حائز مقام های اول تا سوم شدند.
در بخش گرافیک نیز، هیات داوران محمد علی کریمیان از دانشگاه شیراز، سمیرا رمضانی از علمی کاربردی تهران و یاسمن حبیب زاده عمران از دانشگاه علوم پزشکی بابل را به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی کردند.
همچنین انیسه مهدی نژاد از دانشگاه علامه طباطبایی پردیس اردبیل، سید مرتضی جعفری از دانشگاه پیام نور بابل و امیر دانشمند مراغی از دانشگاه آزاد مراغه به عنوان نفرات اول تا سوم بخش گرافیک معرفی شدند.
در بخش شعر ادبی هم ابراهیم قبله آرباطان از دانشگاه تبریز، فاطمه بیرانوند از پیام نور خرم آباد و محمد حسین رجبعلی زاده از دانشگاه پیام نور نطنز، عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش داستان کوتاه نیز فاطمه نفری زاز دانشگاه علمی کاربردی قم مقام اول، مهدی دانش از علمی کاربردی مشهد مقام دوم و محمد قمریس از دانشگاه رازی کرمانشاه مقام سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.
در بخش خاطره ادبی نیز معصومه رشیدی از دانشگاه اصفهان مقام اول و سوم و نجم السادات اسماعیلی از دانشگاه حضرت معصومه(س) قم مقام دوم را کسب کردند.
هیات داوران جشنواره همچنین در قطعه ادبی نیز سعید تاج محمدی، مرضیه علی نژاد و فرشته فتحی را شایسته عناوین اول تا سوم دانستند.
در بخش مجازی و رایانه ای و در قسمت وبلاگ نویسی، وهاب خدابخشی از پیام نور کرج، سید مجید حسینی از دانشگاه بیرجند و رسول گل محمدی از پیام نور پردیس حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
در بخش گرافیک رایانه ای نیز احسان بشیر از دانشگاه پیام نور تهران مقام اول، محمد ایمانی راد از دانشگاه امیر کبیر اراک مقام دوم و مائده کریمی از دانشگاه شهید چمران اهوز مقام سوم را کسب کردند.
همچنین هیات داوران در حوزه نرم افزار بخش مجازی و رایانه ای جشنواره تنها یک اثر از ایمان سلاجقه از دانشگاه پیام نور کرمان را به عنوان اثر برتر معرفی کردند.
همچنین در این جشنواره حجت الاسلام مرتضی مطهری پور، حجت الاسلام حسن علی مازندرانی و حجت الاسلام احمد ابراهیمی نژاد به عنوان فعالان عرصه نماز معرفی شدند./س
برچسب ها: معرفی ، جشنواره ، سنندج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۲۰:۱۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
سلام
من يکی از برگزیده های جشنواره هستم, در بخش نقاشی,
اما هنوز دو اثری که ارسال کرده بودم سنندج به دستم نرسيده, ميشه راهنمايیم کنيد که چه طور ميشه نقاشی هام رو پیدا کنم؟؟؟