مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم خیر استان در سال گذشته 120میلیارد ریال به نیازمندان استان کمک کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  ابوالقاسم رستگار اظهار کرد: با وجود پایین بودن سطح اقتصادی خانوارهای استان، این کمک‌ها در مقایسه با سال پیش از آن 50 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این میزان 28 میلیارد ریال مربوط به صدقات، 30 میلیارد ریال مربوط به کمک حامیان، 15 میلیارد ریال زکات و سایر کمک‌های موردی بوده است.

رستگار همچنین از همکاری 130 هزار خیر با کمیته امداد استان خبر داد و گفت: 130 هزار خیر با دریافت صندوق صدقات کوچک با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری افزود: این خیران در یک سال گذشته بیش از 2 میلیارد و 900 میلیون تومان کمک نقدی خود را برای نیازمندان به کمیته امداد اهدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: در آمد کمیته امداد استان در یک سال گذشته افزون بر 12 میلیارد تومان بود.

رستگار از نام نویسی از 13 هزار مددجو در بانک اطلاعاتی مناطق محروم خبر داد و افزود: این سامانه به منظور شناسایی و نیاز سنجی مددجویان کمیته امداد فعال شد.

این مسئول ادامه داد: در طرح نیاز سنجی مددجویان مناطق محروم، تمامی نیازهای مددجویان بررسی و شناسایی شده و مشکلات آنان نظیر نداشتن شغل مناسب، مشکلات مسکن و درمان و ادامه تحصیل این قشر اولویت‌بندی شده و رفع آن در دستور کار قرار می‌گیرد.
برچسب ها: مشارکت ، شهرکرد ، خیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.