مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از اعطای تسهیلات از طریق خط اعتباری ویژه به واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان فرزاد محمدی افزود: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال حماسه اقتصادی و ارتقاء رشد توان اقتصادی استان و با توجه به اینکه یکی از مشکلات اصلی واحدهای تولیدی کمبود نقدینگی و منابع مالی بوده این شرکت با پیگیریهای انجام شده موفق به انعقاد تفاهم نامه و قرارداد اعطای تسهیلات با بانکهای توسعه و تعاون ، مهر و ملت شد.

وی ادامه داد : در این تفاهم نامه مقرر شد بانکها تا سه برابر مبالغ واریز شده از سوی شرکت شهرکها از منابع داخلی خود تامین و به صورت تسهیلات در اختیار متقاضیان معرفی شده از سوی شرکت قرار دهد .

محمدی با بیان اینکه ارائه تسهیلات با هدف حفظ و صیانت از تولید و همچنین اشتغال در واحدهای صنعتی انجام می‎شود، اظهارکرد: واحدهای تولیدی بسته به نیاز خود تسهیلات مورد نیاز را دریافت و این تسهیلات به واحدهایی تعلق می‎گیرد که بدهی معوق بانکی نداشته باشند.

وی یادآور شد: تاکنون چندین متقاضی به بانک‎های عامل ذکر شده معرفی و موفق به دریافت تسهیلات شده‎اند و از این پس متقاضیان می‎توانند درخواست تسهیلات خود را به شرکت شهرکهای صنعتی استان ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان اضافه کرد: علاوه بر تخصیص خطوط اعتباری استانی با پیگیری‎های صورت گرفته این شرکت موفق به اخذ خطوط اعتباری ملی نیز شده که در صورت تکمیل سقف اعتبارات استانی زمینه معرفی صاحبان صنایع جهت استفاده از خطوط اعتباری سازمان نیز معرفی خواهند شد./س

برچسب ها: اعطای ، تسهیلات ، اعتباری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.