نایب رئیس فدراسیون کشتی از تعاملات بسیار خوب خطیب و لالوویچ در جریان رقابتهای حفظ کشتی برای المپیک در کشور آمریکا خبر داد.

حسن رنگرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به واسطه برگزاری مسابقات حفظ کشتی در المپیک با عنوان" نبرد روی ریل" خطیب سرپرست فدراسیون کشتی کشورمان دیداری با لالوویچ داشت که در این نشست تعاملات بسیار خوبی صورت گرفت.

نائب رئيس فدراسيون کشتي ادامه داد: به طور حتم ایران به عنوان یکی از قطب های کشتی دنیا تواقعات و انتظاراتی دارد که باید مسئولان فیلا  به آن توجه داشته باشند به همین منظور وقتی به این جمع بندی رسیدیم که لالوویچ رئیس فدراسیون جهانی خواهد شد در همان آمریکا مذاکرات و رایزنی های لازم، با وی صورت گرفت.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: یه هر حال  باید از ظرفیت های موجود برای گرفتن امتیاز استفاده کرد که فکر می کنم با توجه به نگاه مثبتی که نناد لاوویچ به کشتی کشورمان دارد در آینده شاهد اتفاقات خوش یمنی خواهیم بود.

رنگرز درباره عدم استقبال  تیم هابی خارجی برای حضور در مسابقات جام یادگار امام (ره) گفت: باور کنید در این مدت با کشورهای زیادی ارتباط گرفتیم اما وقتی آنها تمایلی ندارند چه باید بکنیم، در هر صورت امروز عصر(30 اردیبهشت ) جلسه ای پیرامون برگزاری جام یادگارامام (ره) در فدارسیون تشکیل خواهد شد و در خصوص این موضوع بهترین تصمیم را اتخاذ خواهیم کرد.

وی درباره این که آیا ممکن است جام یادگارامام(ره) برگزار نشود اظهار داشت: تحت هر شرایطی مسابقات را برگزارخواهیم کرد، فقط در صورتی که کمیته روابط بین الملل اعلام کند کمتر از 3 کشور در این مسابقات حضور خواهند داشت آن وقت رقابتها را به صورت داخلی برگزار می کنیم.

نایب رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد: به خوبی می دانیم که اگر مسابقات جام یادگارامام(ره) به صورت بین المللی انجام نشود عواقب خوبی برای ما نخواهد داشت اما چاره ای نداریم و باید با توجه به این که جام جهان پهلوان تختی در رشته آزاد برگزار شده این رقابتها در رشته فرنگی نیز انجام شود در هر صورت امیدواریم با ظرفیتهای موجود رقابتهای جذابی را شاهد باشیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار