سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: باید در مسابقات جهانی مکزیک از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم و به استعدادهای تیم ملی تکواندو اعتماد کامل دارم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مرتضی کریمی در يکي از برنامه هاي تلويزيوني گفت: کار با جوانان هزینه می خواهد و ما این هزینه را پرداخت کردیم. تیمی که جوان می شود ممکن است که از قهرمانی دور شود و کارش سخت باشد و در مسابقات گذشته نیز 2-3 بازیکن نتوانستند نتیجه بگیرند.

سرمربی تیم ملی تکواندو افزود: تمام نسل گذشته ما به اجبار تیم را کنار گذاشتند و معتمد رسما امروز اعلام کرد که نمی تواند در اردو باشد.از آنجایی که از چند سال پیش این بازیکنان قدیمی در تیم ملی حضور داشتند حالت فرسایشی به وجود آمد و ما به اجبار جوانها را به تیم دعوت کنیم.

وی ادامه داد: یوسف کرمی نیز جز اسطوره های تکواندوست ولی به خازر مسائل شخصی اجازه گرفت تا در اردو نباشد.

کريمي بیان داشت: در حال حاضر کار من در تیم ملی بسیار سخت است چراکه الان ما قهرمان جهانیم و من باید از عنوان قهرمانی دفاع کنم. حضورم در تیم ملی نیز بخاطر احساس وظیفه و توصیه رییس فدراسیون و ساعی بود.می خواهم در تیم ملی نسل طلایی بسازم.

کریمی بیان کرد:کار ما کار گلخانه ای است.ما لیگ بسیار خوبی داریم گرچه ما در حال حاضر کمیت را از دست داده ایم اما کیفیت بالا رفته است.

وی افزود: تکواندو مثل فوتبال و والیبال نیست.در لیگ 8 تیم داریم که در آن تمام قهرمانان جهان و آسیا شرکت میکنند.

سرمربي تيم ملي تکواندو تاکید کرد: من روی تمام استانها شناخت داشتم.از لیگ های مختلف و مسابقات مختلف 250 بازیکن خوب دعوت کردم و حتی با مربیان نیز در تماس بودم.

کريمي بیان داشت: بعد از مسابقات جهانی اگر باز هم در تیم ملی حضور داشته باشم استعدادیابی کلان را در دستور کار خود خواهیم داشت.

وی در خصوص امکانات تیم ملی عنوان کرد: من از سال 72-73 مربی تیم ملی بودم.با آن شرایط تمرین کردیم و تابع شرایط هستیم.فدراسیون دارای جایگاه خوبی شده است و پیشرفت خوبی در زمینه امکانات داشته ایم.

سرمربي تيم ملي تکواندو بیان کرد: اما متاسفانه در حال حاضر نیز مشکلات مالی زیاد است و نسبت به اردوی گذشته ضعیف هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات جهانی مکزیک از 25 تير شروع می شود و حداقل 120 کشور در آن شرکت می کنند. ما در سال 2011 قهرمان جهان شدیم و حالا  نیز باید از این عنوان قهرمانی دفاع کنیم./مح
برچسب ها: تکواندو ، کریمی ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار