سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی امروز 29 اردیبهشت ماه سال جاری به نام جوان ترین شهید علم و فناوری شهید مصطفی احمدی روشن نام گذاری شد

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران  حاضر در محل نام گذاری سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به نام جوان ترین شهید هسته ای ایران با حضور ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی دکتر سید علی حسینی،حجت الاسلام اصغر رکوفیان مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توابخشی و سایر مسئولین دانشگاه و همچنین جمع کثیری از دانشجویان انجام شد.

احمدی روشن پدر  شهید مصطفی احمدی روشن در جمع اساتید، نخبگان و دانشجویان اظهار داشت: فرهنگ شهید و شهادت در بین جوانان ایرانی همیشه زنده است و آنان که می پندارند جوانان اندیشمند ایرانی از میادین علمی فرهنگی و سیاسی دوری می کنند هنوز موفق به درک فرهنگ شهید و شهادت نشده اند.

 وی با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران گفت:شهیدان همواره زنده اند و نزد خداوند روزی دارند که در شرع مقدس اسلام و به خصوص تشیع، شهادت مترادف کشته شدن نیست بلکه حیاتی دوباره است.

گفتنی است :در این مراسم پس از نام گذاری سالن آمفی تئاتر دانشگاه به نام شهید احمدی روشن نشست هم اندیشی اساتید ونخبگان با حضور دانشجویان و سخنرانی دکتر نوروزی با پرسش و پاسخ انتخابات همراه شد و به بهترین سوال انتخاباتی که از سوی دانشجویان این دانشگاه مطرح شد جوایزی اهدا گردید. /ع2
برچسب ها: علوم ، بهزیستی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار