کارگاه آموزشی "نمایش ایرانی"که در قالب شانزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی هر یکشنبه و چهارشنبه در تالار کنفرانس مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان است، با حضور "داوود فتحعلی بیگی"برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، در ابتدا فیلم نمایش "خلیفه و صیاد" با نقش آفرینی زنده یاد سعدی افشار، مهین بوجار، زهرا برومند، هما زارع، لیلا محمدی، علی فتحعلی، غلام بابوند، حسین رنگی وند و محسن مقامی به نمایش گذاشته شد و در ادامه داوود فتحعلی بیگی درباره مبانی و اصول اجرای این نمایش صحبت کرد. 
فتحعلی بیگی در گفت و گو با سایت ایران تئاتر با اشاره به اینکه تاکنون حدود 6 جلسه از برگزاری این کارگاه ها می گذرد، خاطرنشان کرد: دلیل برگزاری این کارگاه ها این بود که هنرمندان جوان که کمتر فرصت دیدن این  آثار را دارند بتوانند از این طریق برای تماشای نمایش ها قدمی بردارند و آشنایی لازم را پیدا کنند و  با مبانی نمایش تخت حوضی آشنا شوند.
گفتنی است، این کارگاه های آموزشی به همت ستاد برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی- سنتی با عنوان "آموزش نمایش های ایرانی"‌ در حال برگزاری است.
شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی - سنتی شهریورماه سال جاری به دبیری داوود فتحعلی ‌بیگی برگزار خواهد شد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار