با هدف فراهم نمودن امکانات شهری مناسب و تسهیل و تسریع در تهیه مایحتاج روزانه برای شهروندان، هفدهمین میدان میوه و تره بار در محله گلابدره به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، مسعود سلیمی رییس اداره ساماندهی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : با توجه به توسعه و اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته بازارهای میوه و تره بار محلی در شمال تهران تا پایان شهریور ماه امسال به 19  بازار می رسد.
 
وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در راستای توسعه میادین در سه سال اخیر افزود : در سال 87 تنها 6 بازار روز در منطقه احداث شده بود که در سال 89  این تعداد به 16 بازار رسید و امسال نیز به 19 بازار می رسد .
 
سلیمی  تصریح کرد: میدان میوه و تره بار محلی گلابدره به منظور رفاه حال شهروندان و  کاهش سفرهای درون شهری به مساحت 650 متر مربع در میدان آبک به بهره برداری رسید و درمحله دربند و دارآباد نیز جانمایی و در مرحله تحویل زمین به سازمان میادین شهرداری تهران جهت ساخت و راه اندازی هستیم.
 
رییس اداره ساماندهی شهرداری منطقه یک افزایش بازارهای میوه و تره بار در سایر محلات را از برنامه های منطقه دانست و گفت : مکان یابی جهت احداث بازارهای میوه و تره بار در سایر محلات نیز در حال انجام است ولی با توجه به اینکه برخی از بازارها در مرز دو محله قرار گرفته و امکان دسترسی را برای شهروندان هر دو محله فراهم می سازد ، افزایش این بازارها صرفه اقتصادی ندارد و از رونق خارج می شود. /ل
برچسب ها: میدان ، تره بار ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار