معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در نشست خبری اولین جشنواره فرهنگی اهل بیت (ع) امروز گفت: فراخوان جایزه بزرگ پیامبر (ص) از امروز آغاز شده و دی ماه سال جاری پایان می یابد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حجت السلام لک زایی گفت: به منظورمعرفی سیره و سنت پیامبر (ص) به جهانیان در مقابله با تهاجم های اخیر به ساحت مقدس ایشان اولین جشنواره فرهنگی  اهل بیت (ع) با عنوان جایزه بزرگ پیامبر (ص) برگزار می شود.
وی ادامه داد: برخی از توهین هایی که به پیامبر (ص) می شود به دلیل نا آشنا بودن مردم جهان با شخصیت حضرت و کم کاری مسلمین در این زمینه است.
لک زایی با اشاره به برخی از موضوعات پیشنهادی این جشنواره گفت: تاریخ حیات پیامبر (ص) رحمت و عدالت، انسان دوستی، یتیم نوازی، مبارزات پیامبر (ص) در خصوص اعتقادات خرافی درباره زنان واحیای شخصیت زن توسط پیامبر (ص) ، توصیه های ایشان به کسب دانش و محیط زیست، به تصویر کشیدن احادیث و فرمایشات ایشان به فیلم کوتاه از جمله موضوعات ارائه شده در این جشنواره است.
گفتنی است ، علاقه مندان به شرکت در این جشنواره که در 2 رشته فیلم کوتاه و تألیف کتاب به زبان انگلیسی برگزار می شود به سایت این جشنواره به نشانی www.islamicairtz.ir  مراجعه کنند./ز
برچسب ها: پیامبر ، احادیث ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۹ آذر ۱۳۹۳
شما باید از همه مردم نویسنده به هر زبانی درخواست کنید که بنویسند و بهترین ها را به هر زبانی که میخواهید ترجمه کنید
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۳
شما باید از همه مردم نویسنده به هر زبانی درخواست کنید که بنویسند و بهترین ها را به هر زبانی که میخواهید ترجمه کنید
آخرین اخبار