معاون بازاريابي و فروش مخابرات استان تهران گفت: به منظور تسهيل ارتباطات مشتريان و سترش سرويس‌هاي جديد مخابرات فروش سرويس فون واژه شروع شد.

بير خام در گفتگو خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: سرويس نوين فون واژه اين امکان را به مشترک مي‌دهد تا به جاي اعلام شماره تلفن از کلمات استفاده کند اين امر فرد را بي‌نياز از حفظ شماره تلفن‌ها کرده و موجب تسهيل در ارتباطات مي‌شود.
وي افزود: اين طرح براي شماره‌هاي 4، 5 و 8 رقمي قابليت اجرا دارد و در آن براي هر کلمه (word) يک شماره تلفن (telephone number) و براي هر شماره تلفن يک يا چندين کلمه تعريف مي‌شود.
بيرخام از ديگر مزاياي و قابل توجه اين سرويس معادل يابي بسيار ساده و آسان آن اعلام کرد و گفت: با توجه به اينکه روي دکمه‌هاي شماره‌گير تماسي گوشي‌ها حروف انگليسي درج شده مي‌توان به جاي اعداد در شماره تلفن‌ها از معادل حروفي آنها استفاده نمود و بنابراين شماره تلفن را به جاي اعداد با حروف بيان کرد.
همچنين کدهاي خدمات شماره‌هاي 4 و 5 رقمي مشمول طرح فون واژه اين امکان را براي شرکت‌ها و موسسات فراهم مي‌کند تا با انتخاب کلمه نام مورد نظر شماره معادل آن را انتخاب نمايند.
وي خاطر نشان کرد: متقاضيان اين سرويس مي‌توانند علاوه بر مراجعه به سايت شرکت مخابرات استان تهران به آدرسwww.tct.ir  و انتخاب نام يا شماره مورد نظر و تکميل فرم با 190 واحد ارتباط مردمي شرکت مخابرات استان تهران تماس و نسبت به ثبت‌نام درخواست خود اقدام کنند./ز

برچسب ها: سرویس ، شماره ، تلفن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۳۱ ۰۲ تير ۱۳۹۶
جالبه
آخرین اخبار