به همت دفتر گردشگری داخلی، آیین نامه اجرایی کمیته ملی گردشگری دریایی با هدف بهره مندی از ظرفیت مرزهای آبی کشور در حال تدوین است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، بهروز جلالی سرپرست دفتر گردشگری داخلی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به تدوين آيين نامه اجرايي کميته ملي گردشگري دريايي گفت: اين کميته در راستاي بهره مندي از ظرفيت گردشگری مرزهاي آبي کشور در حال تدوين است .

جلالي مشارکت بخش خصوصي را در تدوین آیین نامه اجرايي کميته ملي گردشگري دريايي را فرصتي براي هم انديشي و هم افزايي در اين حوزه دانست و اظهار داشت:  با مشارکت بخش خصوصي فعال در اين عرصه کلیه جوانب اجرایی در روند توسعه گردشگری دریایی لحاظ خواهد شد. 

سرپرست دفتر گردشگری داخلی همچنین با اشاره به سابقه تدوین شیوه نامه اجرایی کمیته ملی گردشگری دریایی خاطر نشان کرد: این شیوه نامه هم اکنون به عنوان بستر راهبردی در اختیار کمیته قرار دارد و از ساختار آن در راستای تدوین آیین نامه اجرایی بهره برداري مي شود.
 
وي تصريح کرد: پس از تصویب آیین نامه اجرایی توسط هیات وزیران و تخصيص رديف بودجه ، همگام با تشکيل کمیته های استانی ، مسیر توسعه گردشگری دریایی هموار شود.     

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار