فرمانده مرزباني ناجا گفت: مرزباني در عرصه انتخابات رياست‌جمهوري از هيچ يک از افراد کانديد شده طرفداري نخواهد کرد و تنها در خصوص تامين امنيت فعاليت مي‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سرتيپ پاسداردكتر"حسين ذوالفقاري" فرمانده مرزباني ناجابه منظور شركت در جلسه جمع بندي نظارت تخصصي مرزباني استان كرمانشاه در صدر هيأتي متشكل از سردار "عطايي" معاون هماهنگ كننده و سردار "حبيبي" رئيس بازرسي مرزباني ناجا وارد استان كرمانشاه شد و در فرودگاه شهيد "اشرفي" مورد استقبال سردار "شيخي" فرمانده مرزباني استان كرمانشاه و معاونان و همچنين سردار "رشيديان" فرمانده مرزباني استان كردستان قرار گرفت. 

اين گزارش حاكيست، در اين جلسه پس از تلاوت آياتي از قرآن كريم، سردار "شيخي" فرمانده مرزباني استان كرمانشاه ضمن عرض خيرمقدم به سردار "ذوالفقاري" و هيأت همراه به ارائه گزارشي از عملكرد مرزداران اين استان در سال گذشته پرداخت و در ادامه سردار "حبيبي" رئيس بازرسي مرزباني ناجا، محاسن، معايب و نواقص احصاء شده در بازديدهاي صورت گرفته را بيان و عملكرد مرزباني استان كرمانشاه را خيلي خوب ارزيابي كرد. 

در خاتمه اين جلسه، سردار دكتر "ذوالفقاري" فرمانده مرزباني نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در سخناني با تشكر از تلاش مرزداران در راستاي حراست از مرزهاي ايران اسلامي، روند حركتي مرزباني استان كرمانشاه را رو به جلو و مثبت دانست و گفت: اين حاصل تلاش صادقانه مرزداران و فرماندهي مرزباني اين استان است و اميد مي رود كه اين سير صعودي همچنان در سال هاي آتي ادامه پيدا كند. 

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: مسؤلان و فرماندهان مي بايست خودسازي را در اولويت كارهاي خود قرار دهند تا بتوانند در جامعه اثر گذار باشند. 

وي همچنين رسيدگي به امور كاركنان را از اهم برنامه هاي مرزباني عنوان كرد و خطاب به مسئولان و فرماندهان گفت: مي بايست باور قلبي ما اين باشد، كساني كه با ما كار مي كنند برادر و يا فرزند ما هستند، زيرا زماني كه ديدگاه ما اين باشد ارتباط معنوي و دو سويه اي برقرار مي شود و اين امر به پيشرفت امور بسيار كمك مي كند. 

فرمانده مرزباني ناجا دو مؤلفه اصلي كار مرزداران را نظم و قانون مداري و معنويت و اخلاق مداري عنوان كرد و گفت: اين دو مؤلفه مكمل يكديگر هستند و بايد در كارها به اين دو اصل توجه كافي داشت. 

دكتر ذوالفقاري در بخش پاياني سخنانش با توجه به انتخابات پيش روي، تحقق حماسه سياسي را حضور پرشور و آگاهانه مردم در اين عرصه دانست و گفت: وظيفه اصلي مرزباني در عرصه انتخابات عدم هرگونه دخالت، طرفداري يا مخالفت با كانديداها، تأمين امنيت انتخابات و شركت فعال در انتخابات است. 

فرمانده مرزباني ناجا در ادامه سفر خود به استان كرمانشاه به منظور گراميداشت ياد و خاطره شهدا، از خانواده يكي از شهيدان دوران دفاع مقدس اين شهر ديدار نمود و در پايان با بدرقه استاندار و ديگر مقامات استان كرمانشاه به سفر خود خاتمه داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار