استاد حوزه علمیه شاهرود با بیان این‌که حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، به معنای تثبیت پایه‌های نظام است، گفت: حضور حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام «علی مظفری» با اشاره به ماه پر برکت رجب اظهار کرد: ماه رجب ماه بخشش و رحمت است و در این ماه حسنات دو برابر محاسبه می‌شود و باید همه مومنان بهره لازم را از این ماه ببرند تا خود را برای حضور در ماه ضیافت الهی رمضان آماده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را در پیش داریم، افزود: باید همه با درک درست شرایط کشور در انتخابات پیش‌رو شرکت و به تکلیف خود در این برهه‌ی زمانی به خوبی عمل کنند.

این استاد حوزه‌ی علمیه‌ی شاهرود خاطرنشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی در تلاشند تا انتخابات با حضور کم تعداد مردم برگزار شود که با ثبت‌نام کاندیداها از جناح‌های مختلف انتخابات پرشوری را در پیش داریم.

مظفری تصریح کرد: حضور در پای صندوق‌های رای، تثبیت پایه‌های نظام و مشت محکمی بردهان یاوه‌گویان داخل و خارج و استکبار جهانی است که نمی‌خواهند ملت ما رشد و تعالی داشته باشند.

وی با تاکید بر حفظ هوشیاری یادآور شد: همه ما باید هوشیار و گوش به فرمان ولایت باشیم و در انتخابات حضور یابیم و گزینه اصلح را در انتخابات ریاست جهوری و شوراها انتخاب تا در حرکت خود به سمت پیشرفت سریعتر عمل کنیم.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: انتخابات ، شاهرود ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.