عوامل سریال "مادرانه" پس از 10 روز تصویربرداری در شهر کرج برای ادامه کار به تهران بازگشتند.

"محمدرضا شفیعی" تهیه کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: سریال "مادرانه" به کارگردانی" جواد افشار" برای پخش در فصل تابستان در شبکه سه سیما ساخته می شود.
وی افزود: عوامل این مجموعه پس از گذراندن 10 روز تصویربرداری در شهر کرج روز گذشته به تهران بازگشتند و هم اکنون مشغول تصویربرداری در لوکیشن های خارجی این سریال هستند و پس از گذراندن یک هفته تصویربرداری در لوکیشن خارجی تصویربرداری در لوکیشن های داخلی آغاز خواهد شد.
گفتنی است، سریال "مادرانه" توسط "سعید نعمت الله" نوشته شده و مضمون اجتماعی دارد و در 30 قسمت 35 دقیقه ای برای گروه مجموعه تلویزیونی شبکه سه سیما تولید می شود.
"مهدی سلطانی"، "لعیا زنگنه"، "شقایق فراهانی"، "مهرداد ضیایی"، "عباس غزالی"، "هستی مهدوی فر" و ... در این سریال نقش آفرینی می کنند.
داستان این سریال از آنجایی شروع می شود که "اردلان" از همسر خود جدا شده و پسر و دختر خود را سرپرستی می کند اما در می یابد که فاصله زیادی از لحاظ اجتماعی با دخترش "رها" پیدا کرده است.
از دیگر عوامل این فیلم می توان به: "خسرو دادگرمرام" مدیر تصویربرداری، "هادی افشار" مدیر صدابرداری،"شیرین بوریایی دوست" طراح صحنه و لباس، "مهری شیرازی" طراح چهره پردازی، "فرشید رئوفی" مدیر تولید، "سعید پروینی" تهیه کننده اشاره کرد./ي2
برچسب ها: سریال ، مادرانه ، شبکه سه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار