والیبال ساحلی، جای والیبال سالنی را در دومین دوره المپیک نوجوانان جهان گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، کمیته برگزاری بازی‌های المپیک نوجوانان در نانجینگ چین، به شدت مشغول کار هستند تا دومین دوره این مسابقات را با موفقیت برگزار کنند.

دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان از 25 مرداد ماه 1393 در شهر نانجینگ چین آغاز و برای اولین بار، والیبال ساحلی وارد این رقابت‌ها می‌شود. این در حالی است که مسئولین برگزاری مسابقات تصمیم گرفتند والیبال سالنی را از المپیک نوجوانان حذف کنند.

دومین دوره المپیک نوجوانان در مجموعه ورزشی «نانجینگ اسپورت پارک» برگزار می‌شود که توانایی میزبانی مسابقات راگبی، دوچرخه سواری و هاکی را نیز دارد. این ورزشگاه که 20 دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد در پایان سال 2013 تکمیل و آماده بهره برداری می‌شود.

الکساندر پوپوف رئیس کمیته هماهنگی کمیته بین المللی المپیک (IOC) در بازدید 3 روزه خود از « نانجینگ اسپورت پارک» با تقدیر از زحمات برگزار کنندگان چینی این مسابقات، گفت: از تمام کسانی که در برگزاری المپیک نوجوانان مشغول به کار هستند، تشکر می‌کنم. حالا همه نوجوانان دنیا می‌بینند که روح المپیک نوجوانان در نانجینگ حضور دارد.

اولین دوره المپیک نوجوانان در سال 2010 به میزبانی سنگاپور برگزار شد و تیم والیبال نوجوانان ایران به عنوان قهرمان آسیا در مسابقات شرکت کرد که با شکست مقابل آرژانتین و کوبا و غلبه بر کنگو به مقام پنجم مسابقات رسید./زر
برچسب ها: والیبال ، نوجوانان ، ساحلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار